Vásárlási feltételek

Termékválasztás
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A „Kosár tartalma” menüpontra kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket. Itt leellenőrizheti rendelése helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre és szükség esetén módosíthatja azokat.

Szállítási módok

Ezután kiválaszthatja a kívánt szállítási módot: a házhozszállítást, a Pick Pack Ponton történő átvételt vagy személyes átvevő pontot és tájékozódhat ezek áráról. 

A házhozszállításban partnerünk a Trans-o-flex futárszolgálat. A kiszállítás munkanapokon 8-17 óra között történik, a terheltségtől függően a rendelést követő 2-4 munkanapon belül. A kiszállítás napján e-mailben és sms-ben küldenek értesítést a futár elérhetőségeivel és az átvételi időintervallummal. A futárral ilyenkor lehet egyeztetni, ha bármiért nem lenne alkalmas az időpont. A házhoz szállítás ára 1500 Ft.  A futárnál készpénzzel vagy bankkártyával is fizethet.

A Pick Pack Ponton történő átvételt választva adatai megadásakor jelölheti meg az Önhöz legközelebbi Pick Pack Pontot. A csomag Pick Pack Pontra érkezése 2-5 nappal a rendelés után várható, a Pick Pack Ponttól kap értesítést e-mailben. Ezt követően 7 munkanapon belül tudja átvenni csomagját. A Pick Pack Pont szolgáltatás díja 1200 Ft. 

Lehetőség van a Pick Pack Ponttól független, úgynevezett személyes átvevő pontra is kérni a könyvet, ennek 400 Ft a díja. Számla igényét kérjük jelezze a megjegyzés rovatban! A Rallye 2017 évkönyv megjelenésekor a következő átvételi pontokra juttatjuk el a könyveket:

Budapest:

Pécs:

Miskolc:

Kaposvár:

Vásárló adatainak megadása

A vásárlás következő lépése az Ön adatainak megadása, mint név, e-mail cím, szállítási cím, telefonszám. Mindezekre a kiszállítás gördülékeny lebonyolításához van szükség. Ha a számlázási és a kiszállítási címben eltérés van, vagy egyéb megjegyzése van a vásárlással, kiszállítással kapcsolatban, a megjegyzés mezőben jelezheti ezt.

Árak, fizetés
Áraink a rendelés időpontjában érvényes bruttó árak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. A szállítási költség a vásárlási folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől. A fizetés minden esetben utánvéttel történik. A futárszolgálatos kiszállításkor csak készpénzes fizetésre van mód, Pick Pack Pontnál az adott átvételi ponttól függ. A weboldalon feltüntetett árak minden esetben bruttó árak.

Vásárlás véglegesítése és visszaigazolása
A megrendelést a „Megrendelés feladása” gomb megnyomásával véglegesíti. A megrendelés beérkezését követő 24 órán belül visszaigazoló e-mailt küldünk a megadott e-mail címre. Ennek hiányában kérjük, ellenőrizze spam/levélszemét mappáját és érdeklődjön a rendelés@rallyeevkonyv.hu e-mail címen.

Elállási jog, hibás teljesítés

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól az átvételtől számított 14 napon belül. Írásbeli lemondás esetén elegendő a nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. Elállás esetén a terméket saját költségen küldje vissza Robox Kft címére (2013 Pomáz, Céhmester u 2.), és a megérkezésétől számított 14 napon belül visszatérítjük a visszaküldött termék(ek) vételárát, valamint az esetlegesen felmerült, törvényileg meghatározott egyéb költségeket (pl. házhoz szállítás költsége). Elállás esetén a vevőt csak a visszaküldés költsége terheli. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk. Az átvétel módja nem zárja ki az elállási jog érvényesítését. Nem gyakorolhatja az elállási jogot, ha a csomagolást felbontotta. Szolgáltató követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából fakadó károk megtérítését.

A megrendelt termékek hibája esetén a Vevő a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései alapján kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben. A kellékszavatossági igénye érvényesítése során a Vevő kérheti a hibás termék kijavítását vagy kicserélését, kivéve, ha a kijavítás vagy kicserélés lehetetlen, vagy a Szolgáltató számára aránytalan többletköltséggel járna. Ha a Vevő a kijavítást, vagy a kicserélést nem kérte illetve kérhette, arányos árleszállítást igényelhet, a terméket a Szolgáltató költségére kijavíthatja, illetve kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől, ha a kijavítást vagy kicserélést a Szolgáltató nem vállalta, nem tudta elvégezni, vagy ha a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Az érdekmúlás érdemi bizonyítása a Vevő kötelessége. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A Vevő a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban viselnie kell, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot. A vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de legkésőbb a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni. A szerződés teljesítésétől számított 2 éves elévülési határidőn túl szavatossági igényét már nem érvényesítheti. A teljesítéstől számított 6 hónapon belül kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén, továbbá a számla, vagy annak másolata felmutatásán/megküldésén túl nincs egyéb feltétele. A teljesítéstől számított 6 hónap leteltét követően azonban már a Vevő köteles bizonyítani, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában megvolt.